فروش برنامه و بازی آسفالت 9 :: lranroid

lranroid

این سایت جهت عرضه بازی ها ساخته شده

lranroid

این سایت جهت عرضه بازی ها ساخته شده

lranroid

کلش آو زامبی ۲ gycakl
جدیدترین بازی ها
۲۰
بازی برتر
آرشیو بازی ها
World War Polygon WW2 shooter
ONLINE
UPDATE
۱۳۹۸/۰۹/۱۵
۱۷,۸۵۴ بازدید
دانلود World War Polygon: WW2 shooter 1.81 – بازی اکشن “جنگ جهانی چندضلعی” اندروید + مود
World War Polygon: WW2 shooter - جنگ جهانی چندضلعی: تیرانداز جنگ جهانی دوم عنوانی از یک بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های اکشن با گرافیکی خاص و کم نظیر از سوی استودیوی Alda Games سازنده بازی هایی مثل سری بازی های The Walking Zombie یعنی The walking zombie: Dead city و The Walking Zombie 2: Zombie shooter می باشد. این بازی به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است و همچنان نیز در حال توسعه می باشد. کلمه Polygon به معنی چندضلعی در نام بازی World War Polygon: WW2 shooter اشاره به گرافیک خاص و منحصر به فرد این بازی که در نوع Polygon 3D Graphics طراحی شده اند دارد. در این طراحی ها، شخصیت ها، محیط و هرآنچه که در بازی می بینید به صورت چندضلعی طراحی شده اند. ممکن است در اولین نگاه به...
دانلود کنید Crazy Dino Park
OFFLINE
UPDATE
۱۳۹۸/۰۹/۱۵
۲۸,۱۵۲ بازدید
دانلود Crazy Dino Park 1.67 – بازی پازل خاص و محبوب “پارک دایناسورها” اندروید + مود
Crazy Dino Park - پارک دایناسورهای دیوانه یک بازی پازل محبوب و دوست داشتنی با طراحی خاص از Infinite Dreams برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با الماس نامحدود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل با طراحی و ساخت منحصر به فرد اید، بدون شک Crazy Dino Park مخصوص شما ساخته شده است، آن را برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان نصب کنید و پس از اجرایش ما به شما می گوییم، به پارک دایناسورها خوش آمدید! وقت کاوش در این پارک بی نظیر و البته پی بردن به رازهای آن است! اگر در همین ابتدای بازی در این پارک به دنبال دایناسور هستید، سخت در اشتباهید ؛ اینجا فقط

کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آسفالت 9

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۳ ب.ظ

 

review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating
4.13 46 Voter

Asphalt 9: Legends v1.8.1a – بازی ماشین سواری خارق العاده و بی نظیر اندروید همراه دیتا
یک بازی کنسولی فوق العاده محصولی از گیملافت برای اندروید تقدیم شما
پیشنهاد ویژه فارسروید

Asphalt 9: Legends – آسفالت 9: اسطوره ها جدیدترین بازی کمپانی بازیسازی معروف و پرآوازه گیملافت (Gameloft) برای اندروید است که دقایقی پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایرانآن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Asphalt 9: Legends با بهبودهای چشمگیری نسبت به Asphalt 8: Airborne آمده است تا شما را به اسطوره رانندگی ماشین های معروف دنیا تبدیل کند! طیف گسترده ای از ماشین های رویایی از برندهای مشهوری چون Ferrari، Porsche، Lamborghini و W Motors در بازی آسفالت 9 حضور دارند که قادرید با سوار شدن بر انها در مکان های منحصر به فرد از سراسر جهان به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید! قرار است با نصب Asphalt 9: Legends برروی اندرویدی تان یک بازی کنسولی خارق العاده را تجربه کنید ؛ طراحی واقعی ماشین ها، جزئیات زیاد مکان ها و ساخت فوق العاده اش بهترین بازی ریسینگ را برایتان به ارمغان می اورد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک Asphalt 9: Legends با طراحی، ساخت و گیم پلی بی نظیرش شما را شگفت زده میکند!

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Asphalt 9: Legends اندروید :

  • انتخاب از میان 50 ماشین رویایی و شگفت انگیز
  • امکان سفارشی سازی ماشین ها مطابق سلیقه خود
  • ماشین سواری در 70 مکان خارق العاده و شگفت آور
  • استفاده از نیتروژن برای پیشی گرفتن از رقبای خود
  • امکان بازی به دو صورت یک نفره و آنلاین با کاربران سراسر جهان
  • شرکت در رقابت های 8 نفره با کاربران جهانی
  • ماشین سواری در 60 فصل و 800 مسابقه منحصر به فرد
  • گرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری واقعا هیجان اور

بازی Asphalt 9: Legends چند دقیقه ای است در گوگل پلی منتشر شده و ما مثل همیشه برای اولین بار در ایرانان را حضور شما دوستداران بازیهای ماشdن سواری معرفی کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از این بازی خارق العاده را مشاهده کنید و در نهایت ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید! نکته مهم در مورد بازی آسفالت 9 این است که بازی به صورت انلاین ساخته شده است و شما برای تجربه اش باید همیشه اتصال اینترنت تان فعال باشد.

توجه :

یک : بازی اینترنتی و آنلاین است + نسخه جدید هک نمیشه
دو : این نسخه از بازی نسخه رسمی و جهانی است
سه : صفحه بازی در گوگل پلی، در جعبه دانلود موجود است !

تغییرات نسخه ی v1.8.1a :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .

 

Asphalt 9 Legends

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.gameloft.android.ANMP.GloftA9HM را در مسیر Android / obb قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .

پاسخ سوالات متداول

  • 1

    با خطای APP NOT INSTALLED روبرو می شوم - چیکار کنم ؟!

    دوستان عزیز این موضوع به سیاست گیملافت مبنی بر عدم نصب بازیهای هک شده ربط دارد - برای نصب نسخه لایسنس دار بازی باید هر بازی مود از کمپانی گیملافت نصب دارید حذف شود و برای نصب نسخه بدون لایسنس باید هر بازی معمولی از کمپانی گیملافت نصب دارید حذف شود !

  • 2

    آبا نسخه مود برای بازی آسفالت 9 وجود دارد ؟!

    از آنجایی که بازی آنلاین و اینترنتی است، امکان هک شدنش وجود ندارد - در صورتی که در نسخه های بعدی بازی هک شد برای دانلود عرضه میشود .

  • 3

    با خطای عدم سازگاری روبرو می شوم - چیکار کنیم ؟!

    دوست عزیز اگر می بینید بازی با دستگاه شما سازگاری نداره، منتظر بروزرسانی بعدی باشید - همانند بازی مدرن کامبت ورسوس که ابتدا با بیشتر گوشیها سازگار نبود، کم کم مشکل عدم سازگاری اش حل میشود .

  • 4

    آیا امکان دانلود دیتا از طریق خود بازی وجود دارد ؟!

    خیر دوست عزیز - اما در آپدیت های اینده و انتشار نسخه جهانی مطمئنا امکان دانلود دیتا از طریق خود بازی فراهم خواهد شد .

  • 5

    در اجرای اولیه با خطای لایسنس (INVALID LICENSE) روبرو میشوم، چیکار کنم ؟!

    شما قبل از نصب بازی، باید ابتدا CACHE نرم افزار پلی استور را پاک کنید و سپس با فعال کردن فیلت-رشکن به گوگل پلی مراجعه بکنید و اقدام به پیدا کردن بازی اسفالت 9 بفرمایید - پس از این کار روی دانلود بزنید، مقداری از بازی (1 مگابایت) که دانلود شد، دانلود را لغو کنید و در نهایت اقدام به نصب بازی فارسروید بکنید و از بازی بدون خطای لایسنس لذت ببرید :)

fortnite
kartland_p
janebisoccer-stars

وقــت دانــلود رســید

   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۵
ali. cyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی